Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 68 Gün felan vardı devamsızlığım 12. Sınıftayken, En çok devamsızlığı olan öğrenci belgesi verilmişti hocalar arasında makara olsun diye
Boş zamanlarınızda okula uğramışsınız