Konu
12. Sınıflar Belge Alacak mı?
15-06-2023, 14:43:35
#5
sacilannurlar
Bilalizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim 68 Gün felan vardı devamsızlığım 12. Sınıftayken, En çok devamsızlığı olan öğrenci belgesi verilmişti hocalar arasında makara olsun diye
Boş zamanlarınızda okula uğramışsınız