sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş zamanlarınızda okula uğramışsınız
Son sene kafa dağıtıyorduk hocam, Zaten 12. Sınıfta kalma yok her sene Af getiriyorlar geçiyorlar, Öğrencilerde kendilerini çok kasmaması lazım keyiflerine baksınlar