• 13-06-2023, 19:38:18
    #10
    @Anonim;okuyordu Erzurumda
  • 13-06-2023, 19:39:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dgs ile 4 yıllığamı tamamlamayı düşünüyosun reis
    hocam yapabilirsem bakalım .. biraz zor durumdayım maddi ve manevi olarak
  • 13-06-2023, 19:42:13
    #12
    Ben adıyamanda tıp okuyorum . Burasi tutuyo four geldim ama keske Batida bir sehir olsaydi diyorum. Konser oluyo gelen kahtalı mıçe . Erzurum daha iyidir ama mühendislik istiyorsan kesinlikle batı yaz
  • 13-06-2023, 19:46:21
    #13
    okumak istersen Atatük Üniversitesi güzel bir üniversite memleketimin güzeldir yani sorun etmeyin zor bir durum yok diğer yerlere göre daha eğlenceli bir kampüsü vardır gelirsen özelden yazar isen müsait olduğum anda yardımcı olurum
  • 13-06-2023, 19:48:42
    #14
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okumak istersen Atatük Üniversitesi güzel bir üniversite memleketimin güzeldir yani sorun etmeyin zor bir durum yok diğer yerlere göre daha eğlenceli bir kampüsü vardır gelirsen özelden yazar isen müsait olduğum anda yardımcı olurum
    Soyuk olduğunu niye söylemirsen dadaş
    Arkadaş içliklerini alsın da gelsin. Yohsa durum vahim.
  • 13-06-2023, 19:54:10
    #15
    Danışman
    Biraz soğuk diye duydum. Alışkın olmayanı yamultabilir.
    Ankara ayazına falan benzemiyor. Çok fena
  • 13-06-2023, 20:37:12
    #16
    Batıda doğup büyüdüyseniz uyum zor olabilir. İzmirde doğup büyümüş ve üniversiteyi Eskişehirde okumuş biri olarak. Askerlikte usta birliğinde Erzurumda bulundum. Şahsi görüşümdür tabii öğrencilik nasıl bilemem ama ben çarşı izinlerinde dahi erken dönerdim kesinlikle bana uygun bir yer değil ya da ben uyum sağlayamadım.
  • 13-06-2023, 20:49:51
    #17
    Zorlu hayat şartlarına alışkın biri değilseniz zorlanırsınız. Havası da insanı da serttir. (Sert olduğu kadar merttir orası ayrı konu )
  • 13-06-2023, 23:53:35
    #18
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soyuk olduğunu niye söylemirsen dadaş
    Arkadaş içliklerini alsın da gelsin. Yohsa durum vahim.
    ola eski soğuklar nerde var allahın seversen sende korkutma uşağı bizim gülüşümüz onu ısıtır sorun yok