Ben adıyamanda tıp okuyorum . Burasi tutuyo four geldim ama keske Batida bir sehir olsaydi diyorum. Konser oluyo gelen kahtalı mıçe . Erzurum daha iyidir ama mühendislik istiyorsan kesinlikle batı yaz