Batıda doğup büyüdüyseniz uyum zor olabilir. İzmirde doğup büyümüş ve üniversiteyi Eskişehirde okumuş biri olarak. Askerlikte usta birliğinde Erzurumda bulundum. Şahsi görüşümdür tabii öğrencilik nasıl bilemem ama ben çarşı izinlerinde dahi erken dönerdim kesinlikle bana uygun bir yer değil ya da ben uyum sağlayamadım.