• 10-06-2023, 00:37:02
    #1
    Bugün itibariyle bir yıl daha yaşlandım. Koronadan sonra bu kadar senenin nasıl geçtiğini hala anlamadım. 10 gün sonra da üniversiteden mezun oluyorum. Üniversiteyi bile nasıl bitirdiğimi anlamadım
  • 10-06-2023, 00:37:16
    #2
    doğum günün kutlu olsun hocam
  • 10-06-2023, 00:38:49
    #3
    doğum günü kutlu olsun
  • 10-06-2023, 00:39:44
    #4
    Doğum günün kutlu olsun hocam.
  • 10-06-2023, 01:11:28
    #5
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam
  • 10-06-2023, 01:14:49
    #6
    Platin üye
    Mutlu yaşlar dilerim.
  • 10-06-2023, 03:48:06
    #7
    Doğum günün kutlu olsun, demek üniversite kazansaydık bizde bitirmiş olacaktık hey maşallah, korona yüzünden kimse okuyamadı ki, gelen müşterilerin cocukları 2 artı 4 yapamıyorlar orta okula gidiyorlar, nasıl yani diyip şaşırıyorum...