Bugün itibariyle bir yıl daha yaşlandım. Koronadan sonra bu kadar senenin nasıl geçtiğini hala anlamadım. 10 gün sonra da üniversiteden mezun oluyorum. Üniversiteyi bile nasıl bitirdiğimi anlamadım
Doğum günün kutlu olsun, demek üniversite kazansaydık bizde bitirmiş olacaktık hey maşallah, korona yüzünden kimse okuyamadı ki, gelen müşterilerin cocukları 2 artı 4 yapamıyorlar orta okula gidiyorlar, nasıl yani diyip şaşırıyorum...