Bugün itibariyle bir yıl daha yaşlandım. Koronadan sonra bu kadar senenin nasıl geçtiğini hala anlamadım. 10 gün sonra da üniversiteden mezun oluyorum. Üniversiteyi bile nasıl bitirdiğimi anlamadım