Konu
Bir yıl daha yaşlandım :)
10-06-2023, 00:37:02
#1
onurc4kir
Bugün itibariyle bir yıl daha yaşlandım. Koronadan sonra bu kadar senenin nasıl geçtiğini hala anlamadım. 10 gün sonra da üniversiteden mezun oluyorum. Üniversiteyi bile nasıl bitirdiğimi anlamadım