Doğum günün kutlu olsun, demek üniversite kazansaydık bizde bitirmiş olacaktık hey maşallah, korona yüzünden kimse okuyamadı ki, gelen müşterilerin cocukları 2 artı 4 yapamıyorlar orta okula gidiyorlar, nasıl yani diyip şaşırıyorum...