• 08-06-2023, 20:50:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar malumunuz artık Haziran ayına girdik ve bulunduğum bölge çok sıcak olmaya başladı. Sıcaklıkların artmasıyla birlikte Internet hızımda çok düşüş var. Modeme ellediğimde ateş gibi. Bu sıcaklık internet hızını etkiler mi veya bu sorunun bir çözüm yolu var mı
  • 08-06-2023, 20:51:02
    #2
    Evet hocam. Isınma internet kalitesini düşürüyor.
  • 08-06-2023, 20:52:54
    #3
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam. Isınma internet kalitesini düşürüyor.
    Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Modemi buzluğa koymaktan başka çare kalmadı gibi
  • 08-06-2023, 20:57:07
    #4
    wifi kalitesi baya düşüyor ram ısınırsa özellikle
  • 08-06-2023, 21:11:23
    #5
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wifi kalitesi baya düşüyor ram ısınırsa özellikle
    Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Evet baya bir düşüş var özellikle öğle ve ikindi vakitlerinde hiç çekmiyor
  • 08-06-2023, 22:15:06
    #6
    RAM'den ziyade modemde dalgaları yayan filter bulunmakta ki, bu da ısındığı zaman sorun yaratabiliyor.