Merhaba arkadaşlar malumunuz artık Haziran ayına girdik ve bulunduğum bölge çok sıcak olmaya başladı. Sıcaklıkların artmasıyla birlikte Internet hızımda çok düşüş var. Modeme ellediğimde ateş gibi. Bu sıcaklık internet hızını etkiler mi veya bu sorunun bir çözüm yolu var mı