ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wifi kalitesi baya düşüyor ram ısınırsa özellikle
Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Evet baya bir düşüş var özellikle öğle ve ikindi vakitlerinde hiç çekmiyor