@kaplan21; O artık senin bilgisayarın. En iyi ürün, senin olan üründür reis. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan.
Teşekkür ederim hocam. Kredi kartına vurduk inşallah sorun çıkarmaz.
hayırlı olsun casper hiç kullanmadım donanım olarak güzel duruyor
Donanımı cezbetti zaten baktım 18500 o ikinci ele vereceğim. Öyle yapacağıma direk sıfır 4050 li olanı alayım dedim. Teşekkür ederim.