HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kaplan21; O artık senin bilgisayarın. En iyi ürün, senin olan üründür reis. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan.
Teşekkür ederim hocam. Kredi kartına vurduk inşallah sorun çıkarmaz.

newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun casper hiç kullanmadım donanım olarak güzel duruyor
Donanımı cezbetti zaten baktım 18500 o ikinci ele vereceğim. Öyle yapacağıma direk sıfır 4050 li olanı alayım dedim. Teşekkür ederim.