Hemen al hiç bekleme, dükkan sahibinin dolardan haberi yok herhalde
alınmaz 1 yıl kullanılmış zaten kim bilir nasıl kullanmıştır. 15 falan olsa alınır anca 18500 saçma olur o fiyata 3050 li alırsın ama 0 alırsın 0 her türlü daha garantidir
4000 TL fazla ver aynı ürünün sıfırını al
işlemcisi sizi tatmin etmeyecektir
Ben olsam o kadar para veriyorken sıfır ürün tercih ederim.
Şuan 3050ti acerin yeni laptopu 16300₺ hocam bende az önce aldım bakalim Allah utandirmaisn
Bunu aldım sizce hata etmedim değil mi :d