• 05-06-2023, 16:53:03
    #1
    Mayısta findeks notum 1480'lere kada çıkmıştı, geçen limit için başvurmak istedim 1 defa red gelmişti bir kaç hafta sonra tekrar başvurdum ve gene red aldım. Bundan sonra bir notu sorgulattım 1480'deki puan 1183'e düşmüş. İlk notun bile altında.

    Kredi kartlarını vs. komple ekstresini ödedim ve aylık gelen ekstreler yüksekti zaten. Kredi kartının dışında da kullandığım diğer kredili ürünler var ve ödemesini sürekli yapıyorum.

    1 ayda böyle bir düşüş garip değil mi?
  • 05-06-2023, 16:55:31
    #2
    Red yediğinde notun düşüyor diye biliyorum
  • 05-06-2023, 16:55:56
    #3
    BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mayısta findeks notum 1480'lere kada çıkmıştı, geçen limit için başvurmak istedim 1 defa red gelmişti bir kaç hafta sonra tekrar başvurdum ve gene red aldım. Bundan sonra bir notu sorgulattım 1480'deki puan 1183'e düşmüş. İlk notun bile altında.

    Kredi kartlarını vs. komple ekstresini ödedim ve aylık gelen ekstreler yüksekti zaten. Kredi kartının dışında da kullandığım diğer kredili ürünler var ve ödemesini sürekli yapıyorum.

    1 ayda böyle bir düşüş garip değil mi?
    yanlış bilmiyorsam red alınca da puanınız düşüyor hocam
  • 05-06-2023, 16:56:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam zaten kart ve kredi limitlerini düşürdüler biliyorsunuz. Bunun bir ayağı da findekste olacak doğal olarak. Yeni limitler doğrultusunda kredi almanın zorlaştırılması adına kredi notları düşürüldü.
  • 05-06-2023, 16:59:20
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her sorguda düşüyor. Yani 1 kez red yediniz , zaman farketmeksizin puanınız yükselmeden bi daha başvurdunuz tekrar düşüyor. Yani gaz pedalıyla ne kadar oynarsanız o kadar yakıt tüketiyor
  • 05-06-2023, 17:04:43
    #6
    onurbaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Red yediğinde notun düşüyor diye biliyorum
    caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış bilmiyorsam red alınca da puanınız düşüyor hocam
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sorguda düşüyor. Yani 1 kez red yediniz , zaman farketmeksizin puanınız yükselmeden bi daha başvurdunuz tekrar düşüyor. Yani gaz pedalıyla ne kadar oynarsanız o kadar yakıt tüketiyor
    Evet haklısınız hocam bu yüzden 2.den sonrasına hiç dokunmadım. Ama bir anda 2 redde böyle düşürmesi garibime gitti valla.

    serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten kart ve kredi limitlerini düşürdüler biliyorsunuz. Bunun bir ayağı da findekste olacak doğal olarak. Yeni limitler doğrultusunda kredi almanın zorlaştırılması adına kredi notları düşürüldü.
    Haklısınız hocam, çevremdeki tanıdıklarımda limitleri yüzünden sıkıntıda, ucuz para kavramı artık yok gibi duruyor.