onurbaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Red yediğinde notun düşüyor diye biliyorum
caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış bilmiyorsam red alınca da puanınız düşüyor hocam
OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her sorguda düşüyor. Yani 1 kez red yediniz , zaman farketmeksizin puanınız yükselmeden bi daha başvurdunuz tekrar düşüyor. Yani gaz pedalıyla ne kadar oynarsanız o kadar yakıt tüketiyor
Evet haklısınız hocam bu yüzden 2.den sonrasına hiç dokunmadım. Ama bir anda 2 redde böyle düşürmesi garibime gitti valla.

serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten kart ve kredi limitlerini düşürdüler biliyorsunuz. Bunun bir ayağı da findekste olacak doğal olarak. Yeni limitler doğrultusunda kredi almanın zorlaştırılması adına kredi notları düşürüldü.
Haklısınız hocam, çevremdeki tanıdıklarımda limitleri yüzünden sıkıntıda, ucuz para kavramı artık yok gibi duruyor.