BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mayısta findeks notum 1480'lere kada çıkmıştı, geçen limit için başvurmak istedim 1 defa red gelmişti bir kaç hafta sonra tekrar başvurdum ve gene red aldım. Bundan sonra bir notu sorgulattım 1480'deki puan 1183'e düşmüş. İlk notun bile altında.

Kredi kartlarını vs. komple ekstresini ödedim ve aylık gelen ekstreler yüksekti zaten. Kredi kartının dışında da kullandığım diğer kredili ürünler var ve ödemesini sürekli yapıyorum.

1 ayda böyle bir düşüş garip değil mi?
yanlış bilmiyorsam red alınca da puanınız düşüyor hocam