Pek yüksek alamiyacagim kesin matematiğim çok düşük sosyalim var ama işte orta seviyede
Bilgisayar programcılığıni 4 yıla açıktan vs tamamlayıp faydasını gören var mı?
Artıları nedir
Yorumlarınızı bekliyorum
Dgs ye girmeye değer mi?
5
●198
- 04-06-2023, 23:10:46Bende bilgisayar programcılığı okuyorum dgs girmeye değer hocan avrupada olsa değmez derim ama burda malesef değer bizim ülkede birçok özel şirlette işe girmek istiyorsan diploma şart bizim ülke için üst düzey şirketler dışında bu yüzden bence şansınızı deneyim hocam kesinlikle
