• 04-06-2023, 23:00:37
    #1
    Instagram mavi tik✅
    Pek yüksek alamiyacagim kesin matematiğim çok düşük sosyalim var ama işte orta seviyede

    Bilgisayar programcılığıni 4 yıla açıktan vs tamamlayıp faydasını gören var mı?

    Artıları nedir
    Yorumlarınızı bekliyorum
  • 04-06-2023, 23:04:04
    #2
    Bir şey öğreneceğim diye okuyacaksan sana bir şey katmayacaktır fakat diploma her zaman iyidir.
  • 04-06-2023, 23:05:57
    #3
    Platin üye
    Programcılık dediğimiz alanda diplomadan daha önemli olan referanslardır. İçinde heves varsa okumanı, yoksa; amacın sadece iş imkanı ise kendini okul dışında geliştirip proje geliştirmeye yoğunlaşmanı öneririm.
  • 04-06-2023, 23:06:22
    #4
    Üniversite hayata atılmadan önce son tatil olduğu için 2 yıl daha okuman yararına hocam.
  • 04-06-2023, 23:10:46
    #5
    Bende bilgisayar programcılığı okuyorum dgs girmeye değer hocan avrupada olsa değmez derim ama burda malesef değer bizim ülkede birçok özel şirlette işe girmek istiyorsan diploma şart bizim ülke için üst düzey şirketler dışında bu yüzden bence şansınızı deneyim hocam kesinlikle
  • 04-06-2023, 23:18:09
    #6
    Lisans bir artıdır her zaman.
    Çevreniz varsa, daha da iyidir.