Pek yüksek alamiyacagim kesin matematiğim çok düşük sosyalim var ama işte orta seviyede

Bilgisayar programcılığıni 4 yıla açıktan vs tamamlayıp faydasını gören var mı?

Artıları nedir
Yorumlarınızı bekliyorum