Bende bilgisayar programcılığı okuyorum dgs girmeye değer hocan avrupada olsa değmez derim ama burda malesef değer bizim ülkede birçok özel şirlette işe girmek istiyorsan diploma şart bizim ülke için üst düzey şirketler dışında bu yüzden bence şansınızı deneyim hocam kesinlikle