• 02-06-2023, 16:07:08
    #1
    Merhabalar,

    Yaklaşık 4 ay önce Yurt Dışına Google Cloud hesapları satıyordum. Çok güzel de para kazandırıyordu. Sonradan bıraktım.

    Şu anda tekrardan başlamak için hazırlıklara başladım ve öğrendim ki Türkiye'den biri satıcılara 10$'dan hesaplar satmaya başlamış. Soruyorum bunu yapan adamın hiç mi aklı yok?
    Umarım forumdadır ve bu mesajı alır.
    Paşam hesaplar zaten 30-40$ arasında su gibi satılıyordu. Neden piyasayı düşürdün? Ee tamam düşürdünde senden hesabı alan adam bunu 60$'a satıyor sen 10$'a veriyorsun. En zor işi sen yapıyorsun. Neden 10$'a bu hesapları veriyorsun. Tüm satıcıların dilinde Türkiye'den biri 10$a satıyor. Paşam gözünü seveyim piyasayı düşürme eğer forumdaysan. 10$'la bu iş yürümez.

    Derdimi forumdaşlarım ile paylaşayım istedim. Bir piyasayı daha Türkler olarak alt ettikk Harika ) Türkler geliyorr!!
  • 02-06-2023, 16:08:27
    #2
    İğrenç bir açgözlülük var. Türk halkı enflasyon arttıkça delirmeye başladı. Her köşeye, her ortama saldırıyor herkes.
  • 02-06-2023, 16:08:39
    #3
    Kişisel Rütbe
    10 $ a satan yiğit beni bul
  • 02-06-2023, 16:09:11
    #4
    Serbest piyasa hocam, asıl güç piyasayı en dibe indirebilme gücüdür bana göre. Seni 5 stok çıkarabiliyorsan, o kişi 1000 stok çıkarabiliyorsa fiyatla istediği gibi oynar.
  • 02-06-2023, 16:09:14
    #5
    Abi ne anlatıyorsun be abla ?
  • 02-06-2023, 16:09:21
    #6
    Piyasayı bilmiyordur belki kral, 100 liraya site yapanlarla aynı mantık. Onlar düzeldi ama sonra. Bu da düzelir umarım
    • B4ever_bio
    B4ever_bio bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2023, 16:09:59
    #7
    açlık açlık. 100 liraya web site açan var.
    20 liraya logo tasarlayan var. bizden bi cacık olmaz
    • B4ever_bio
    B4ever_bio bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2023, 16:10:02
    #8
    Hocam siz Google Cloud hesapları diyorsunuz ama Amazon Web Services (AWS) hesaplarını gördüm adam 2.5 $ ve bazı yerlerde 0.30 kuruş dolara sattığını gördüm. İğrenç bir açgözlülük var milletimiz de.
  • 02-06-2023, 16:11:02
    #9
    FoxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serbest piyasa hocam, asıl güç piyasayı en dibe indirebilme gücüdür bana göre. Seni 5 stok çıkarabiliyorsan, o kişi 1000 stok çıkarabiliyorsa fiyatla istediği gibi oynar.
    Gerçek kart bilgileri ile açılıyor. Üretim diye bir şey söz konusu değil Muhtemelen vcc çalıyor. Kasiyer falan olabilir. Yoksa o kadar fazla hesap açamaz. Ama kimseye zararı yok herhangi bir şey çekilmiyor karttan