Merhabalar,
Yaklaşık 4 ay önce Yurt Dışına Google Cloud hesapları satıyordum. Çok güzel de para kazandırıyordu. Sonradan bıraktım.
Şu anda tekrardan başlamak için hazırlıklara başladım ve öğrendim ki Türkiye'den biri satıcılara 10$'dan hesaplar satmaya başlamış. Soruyorum bunu yapan adamın hiç mi aklı yok?
Umarım forumdadır ve bu mesajı alır.
Paşam hesaplar zaten 30-40$ arasında su gibi satılıyordu. Neden piyasayı düşürdün? Ee tamam düşürdünde senden hesabı alan adam bunu 60$'a satıyor sen 10$'a veriyorsun. En zor işi sen yapıyorsun. Neden 10$'a bu hesapları veriyorsun. Tüm satıcıların dilinde Türkiye'den biri 10$a satıyor. Paşam gözünü seveyim piyasayı düşürme eğer forumdaysan. 10$'la bu iş yürümez.
Derdimi forumdaşlarım ile paylaşayım istedim. Bir piyasayı daha Türkler olarak alt ettikk Harika

) Türkler geliyorr!!