Serbest piyasa hocam, asıl güç piyasayı en dibe indirebilme gücüdür bana göre. Seni 5 stok çıkarabiliyorsan, o kişi 1000 stok çıkarabiliyorsa fiyatla istediği gibi oynar.
Gerçek kart bilgileri ile açılıyor. Üretim diye bir şey söz konusu değil

Muhtemelen vcc çalıyor. Kasiyer falan olabilir. Yoksa o kadar fazla hesap açamaz. Ama kimseye zararı yok herhangi bir şey çekilmiyor karttan