
SGK borcum var ne borcu
23
●1.030
- 30-05-2023, 18:56:40Her işsiz Türk vatandaşının ödemek zorunda olduğu "saçma" bir şey.
Benim de 10k borcum var ödemeyi düşünmüyorum.. - 30-05-2023, 19:01:39Valla bendezNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ödemem yapmam biz sqk mi çalışıyoruz ben vermemLevent13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigorta falan hiç yok ben eczane de ilaç alırken sigorta yok diye 200 TL alıyorum sigorta olsa 20 tl ödeme yapardım valla para vermem onlaraREOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-05-2023, 19:04:40Olur da hastaneye falan giderseniz muayene, tahlil, röntgen vb. işlemler için ücret ödersiniz. Yapılan işlemler SGK tarafından karşılanmaz. Eğer doktor ilaç yazarsa, yazılan ilaçları da etiket fiyatı üzerinden alırsınız.diyar_erdem0147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2023, 19:05:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gelir testi yaptırıp geliri asgari ücretin üçte birinden fazla olanlara veya gelir testi yaptirmayanlara yazılan borç. Bu borçlara ilişkin yapılandırma cikmisti.
