• 30-05-2023, 18:54:35
    #1
    calismiyorum ve sigorta yok ama ne borcu ya bu borcu ödemem gerek varmı yok mu
  • 30-05-2023, 18:56:40
    #2
    Her işsiz Türk vatandaşının ödemek zorunda olduğu "saçma" bir şey.
    Benim de 10k borcum var ödemeyi düşünmüyorum..
  • 30-05-2023, 18:56:45
    #3
    GSS prim borcu 18 yaş ve üzerindeyseniz gelir testine tabi oluyorsunuz durumunuz yoksa gidip gelir testi yaptırıyorsunuz eğer olursa borcunuz siliniyor. Yakın arkadaşımın kardeşi sormuş sgk'ya gidip mutlaka öde demişler ödemeyince ne olur bilemem.
  • 30-05-2023, 18:58:31
    #4
    GSS ( genel sağlık sigortası ) +18 yaş ve sgk yoksa aileden de yararlanamıyorsanız devlet otomatik sigorta yapar ve bu borcu ödemek zorundasınız. Eczaneden vs. ilaç alırken ücret ödersiniz aksi halde.
  • 30-05-2023, 18:59:01
    #5
    Geçen aylarda faiz silinmesi ile 7000 ödediğim borç. Yurt dışına yaşadığım için tamamen kapattım kurtuldum. Darısı başınıza.
  • 30-05-2023, 19:01:39
    #6
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Türk vatandaşının ödemek zorunda olduğu saçma bir şey.
    Benim de 10k borcum var ödemeyi düşünmüyorum..
    Valla bende

    Levent13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GSS prim borcu 18 yaş ve üzerindeyseniz gelir testine tabi oluyorsunuz durumunuz yoksa gidip gelir testi yaptırıyorsunuz eğer olursa borcunuz siliniyor. Yakın arkadaşımın kardeşi sormuş sgk'ya gidip mutlaka öde demişler ödemeyince ne olur bilemem.
    Valla ödemem yapmam biz sqk mi çalışıyoruz ben vermem
    REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GSS ( genel sağlık sigortası ) +18 yaş ve sgk yoksa aileden de yararlanamıyorsanız devlet otomatik sigorta yapar ve bu borcu ödemek zorundasınız. Eczaneden vs. ilaç alırken ücret ödersiniz aksi halde.
    Sigorta falan hiç yok ben eczane de ilaç alırken sigorta yok diye 200 TL alıyorum sigorta olsa 20 tl ödeme yapardım valla para vermem onlara
  • 30-05-2023, 19:03:35
    #7
    devlet alacağını unutmaz...
  • 30-05-2023, 19:04:40
    #8
    OTORİTER BACKLİNK HİZMETİ
    diyar_erdem0147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    calismiyorum ve sigorta yok ama ne borcu ya bu borcu ödemem gerek varmı yok mu
    Olur da hastaneye falan giderseniz muayene, tahlil, röntgen vb. işlemler için ücret ödersiniz. Yapılan işlemler SGK tarafından karşılanmaz. Eğer doktor ilaç yazarsa, yazılan ilaçları da etiket fiyatı üzerinden alırsınız.
  • 30-05-2023, 19:05:44
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelir testi yaptırıp geliri asgari ücretin üçte birinden fazla olanlara veya gelir testi yaptirmayanlara yazılan borç. Bu borçlara ilişkin yapılandırma cikmisti.