Her Türk vatandaşının ödemek zorunda olduğu saçma bir şey.
Benim de 10k borcum var ödemeyi düşünmüyorum..
Valla bende
GSS prim borcu 18 yaş ve üzerindeyseniz gelir testine tabi oluyorsunuz durumunuz yoksa gidip gelir testi yaptırıyorsunuz eğer olursa borcunuz siliniyor. Yakın arkadaşımın kardeşi sormuş sgk'ya gidip mutlaka öde demişler ödemeyince ne olur bilemem.
Valla ödemem yapmam biz sqk mi çalışıyoruz ben vermem
GSS ( genel sağlık sigortası ) +18 yaş ve sgk yoksa aileden de yararlanamıyorsanız devlet otomatik sigorta yapar ve bu borcu ödemek zorundasınız. Eczaneden vs. ilaç alırken ücret ödersiniz aksi halde.
Sigorta falan hiç yok ben eczane de ilaç alırken sigorta yok diye 200 TL alıyorum sigorta olsa 20 tl ödeme yapardım valla para vermem onlara