calismiyorum ve sigorta yok ama ne borcu ya bu borcu ödemem gerek varmı yok mu
Olur da hastaneye falan giderseniz muayene, tahlil, röntgen vb. işlemler için ücret ödersiniz. Yapılan işlemler SGK tarafından karşılanmaz. Eğer doktor ilaç yazarsa, yazılan ilaçları da etiket fiyatı üzerinden alırsınız.