Redmi note 8 pro kullanıcısıyım,3.5 yıldır aktif olarak kullanıyorum.
Oyun vs. ağır işlevler gerçekleştirmedim asla telefonda genel kullanım amacıyla kullandım sürekli.
Yaklaşık 2 ay önce arka geniş açı kamerası açmamaya başladı,kameraya bağlanılamıyor diye, yaklaşık 1 ay önce de ön kamera da aynı hatayı vermeye başladı. Şuan hem ön kamera hem de arka geniş açı kamerasını kullanamıyorum.
Ve son 2-3 ay içerisinde cihazı suya veyahut yere düşürmedim fiziksel bir şey olacağını düşünmüyorum.
Bugün telefoncuya götürdüm baktılar sonra geri dönüş sağladılar,yazılımsal veya anakart kaynaklı dediler, yazılımı baştan silip atacaklarını düşünüyorum.
Sizce yazılımsal bir sorun mu yoksa fiziksel bir sorun mu var telefonda?
Hatanın ekran görüntüsünü ekliyorum.
