• 28-05-2023, 01:02:01
    #1
    Redmi note 8 pro kullanıcısıyım,3.5 yıldır aktif olarak kullanıyorum.

    Oyun vs. ağır işlevler gerçekleştirmedim asla telefonda genel kullanım amacıyla kullandım sürekli.

    Yaklaşık 2 ay önce arka geniş açı kamerası açmamaya başladı,kameraya bağlanılamıyor diye, yaklaşık 1 ay önce de ön kamera da aynı hatayı vermeye başladı. Şuan hem ön kamera hem de arka geniş açı kamerasını kullanamıyorum.

    Ve son 2-3 ay içerisinde cihazı suya veyahut yere düşürmedim fiziksel bir şey olacağını düşünmüyorum.

    Bugün telefoncuya götürdüm baktılar sonra geri dönüş sağladılar,yazılımsal veya anakart kaynaklı dediler, yazılımı baştan silip atacaklarını düşünüyorum.

    Sizce yazılımsal bir sorun mu yoksa fiziksel bir sorun mu var telefonda?

    Hatanın ekran görüntüsünü ekliyorum.

  • 28-05-2023, 01:03:53
    #2
    Yenisini almanı istiyor.
  • 28-05-2023, 01:06:08
    #3
    Fikrim yok hocam fakat keşke Samsung alsaydınız
  • 28-05-2023, 01:06:33
    #4
    Yazılımsal bir hata öncelikle birkaç sorum olacak
    1 - telefonda 3.parti kamera uygulaması effect uygulaması vs varmı
    2- bunu hangi uygulama yükledikten sonra farkettiniz


    Sorularıma yanıtınıza göre eğer 3.parti uygulama yüklü ise siliniz , son yüklediğiniz uygulamalara göz atınız ve siliniz bu işlemlerden sonra
    Ayarlar>Uygulamalar>Tümü>Kamera Daha sonrasında ‘’Ön belleği temizle ya da Durdurmaya zorla’’ kısımlarına basınız ve tekrar deneyiniz

    Düşük ihtimal ancak hafızanızıda kontrol edebilirsiniz aşırı dolu ise bu tarz bir hata verebilir kamera uygulamasının ayarlarına girdiğinizde izinlerinide kontrol ediniz varsayılan ayarlarınada sıfırlayabilirsiniz.
  • 28-05-2023, 01:07:17
    #5
    Bu sorun bu cihazlarda kronik sanırım
  • 28-05-2023, 01:08:41
    #6
    Hocam cihazı yeniden başlatın olmaz ise yazılım ister cihaz tr mi yd mi
  • 28-05-2023, 01:15:23
    #7
    Platin üye
    bu cihazlardaki kronik sorunlardan birisi bu diye biliyorum.
  • 28-05-2023, 01:15:28
    #8
    Bende de redmi note 7 var, kameranın lensi masaya yapışmış bildiğin hocam. masadan kazıdım yerine geri taktım ama kameraya bağlanılamıyor hatası veriyor her uygulamada

    Beni ayfonla değiştirin diye bağırıyor sanki
  • 28-05-2023, 01:19:01
    #9
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenisini almanı istiyor.
    Şu an yeni telefon için bütçe ayıramam hocam,ve telefondan fazlasıyla memnunum.

    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikrim yok hocam fakat keşke Samsung alsaydınız
    Telefondan fazlasıyla memnunum yeni telefon alacak olsam bile en son alacağım marka olur samsung
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımsal bir hata öncelikle birkaç sorum olacak
    1 - telefonda 3.parti kamera uygulaması effect uygulaması vs varmı
    2- bunu hangi uygulama yükledikten sonra farkettiniz


    Sorularıma yanıtınıza göre eğer 3.parti uygulama yüklü ise siliniz , son yüklediğiniz uygulamalara göz atınız ve siliniz bu işlemlerden sonra
    Ayarlar>Uygulamalar>Tümü>Kamera Daha sonrasında ‘’Ön belleği temizle ya da Durdurmaya zorla’’ kısımlarına basınız ve tekrar deneyiniz

    Düşük ihtimal ancak hafızanızıda kontrol edebilirsiniz aşırı dolu ise bu tarz bir hata verebilir kamera uygulamasının ayarlarına girdiğinizde izinlerinide kontrol ediniz varsayılan ayarlarınada sıfırlayabilirsiniz.
    3.parti bir uygulamadan dolayı değil hocam dediklerinizi uygulamıştım hatta güvenli modda bile açtım yine aynı.

    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sorun bu cihazlarda kronik sanırım
    Sanırım öyle duruyor şuan bir yazılım güncellemesini yapacağım pek umudum yok ama umarım düzelir.

    Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cihazı yeniden başlatın olmaz ise yazılım ister cihaz tr mi yd mi
    Yeniden başlattım güvenli modda bile açtım yine aynı hocam,tr cihazı.

    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu cihazlardaki kronik sorunlardan birisi bu diye biliyorum.
    Sanırım öyle.
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de redmi note 7 var, kameranın lensi masaya yapışmış bildiğin hocam. masadan kazıdım yerine geri taktım ama kameraya bağlanılamıyor hatası veriyor her uygulamada

    Beni ayfonla değiştirin diye bağırıyor sanki
    Ahahahah ayfon şart hocam da telefondan fazlasıyla memnunum bir sorunum yok,sadece kamera olayı canımı sıktı.