Bende de redmi note 7 var, kameranın lensi masaya yapışmış bildiğin hocam. masadan kazıdım yerine geri taktım ama kameraya bağlanılamıyor hatası veriyor her uygulamada

Beni ayfonla değiştirin diye bağırıyor sanki