Şu an yeni telefon için bütçe ayıramam hocam,ve telefondan fazlasıyla memnunum.
Fikrim yok hocam fakat keşke Samsung alsaydınız
Telefondan fazlasıyla memnunum yeni telefon alacak olsam bile en son alacağım marka olur samsung
Yazılımsal bir hata öncelikle birkaç sorum olacak
1 - telefonda 3.parti kamera uygulaması effect uygulaması vs varmı
2- bunu hangi uygulama yükledikten sonra farkettiniz
Sorularıma yanıtınıza göre eğer 3.parti uygulama yüklü ise siliniz , son yüklediğiniz uygulamalara göz atınız ve siliniz bu işlemlerden sonra
Ayarlar>Uygulamalar>Tümü>Kamera Daha sonrasında Ön belleği temizle ya da Durdurmaya zorla kısımlarına basınız ve tekrar deneyiniz
Düşük ihtimal ancak hafızanızıda kontrol edebilirsiniz aşırı dolu ise bu tarz bir hata verebilir kamera uygulamasının ayarlarına girdiğinizde izinlerinide kontrol ediniz varsayılan ayarlarınada sıfırlayabilirsiniz.
3.parti bir uygulamadan dolayı değil hocam dediklerinizi uygulamıştım hatta güvenli modda bile açtım yine aynı.
Bu sorun bu cihazlarda kronik sanırım
Sanırım öyle duruyor şuan bir yazılım güncellemesini yapacağım pek umudum yok ama umarım düzelir.
Hocam cihazı yeniden başlatın olmaz ise yazılım ister cihaz tr mi yd mi
Yeniden başlattım güvenli modda bile açtım yine aynı hocam,tr cihazı.
bu cihazlardaki kronik sorunlardan birisi bu diye biliyorum.
Sanırım öyle.
Bende de redmi note 7 var, kameranın lensi masaya yapışmış bildiğin hocam. masadan kazıdım yerine geri taktım ama kameraya bağlanılamıyor hatası veriyor her uygulamada
Beni ayfonla değiştirin diye bağırıyor sanki
Ahahahah ayfon şart hocam da telefondan fazlasıyla memnunum bir sorunum yok,sadece kamera olayı canımı sıktı.