2023'te Iphone alacaksan 11 altı alınmaz.
Sizi memnun etmez.
En düşük X-XR alabilirsiniz.
Telefonda sosyal medya, konuşma dışında(görüntülü, normal) pek bir aktivitem yok zaten hocam genede önermez misiniz?
Ben hala kullanıyorum, hiç bir sorun yaşatmıyor ilk çıktığı günden beri bende, arada pubg mobile falan da oynuyorum 45fps'de nadiren kasması dışında sorun yok bence 8 yerine 7plus almalısın, 8 plus alabiliyorsan başka tabi
Pubg gibi falan bir niyetim yok zaten, teşekkürler hocam, 8 plus içinde zorlamaya çalışacağım