hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2023'te Iphone alacaksan 11 altı alınmaz.
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi memnun etmez.
En düşük X-XR alabilirsiniz.
Telefonda sosyal medya, konuşma dışında(görüntülü, normal) pek bir aktivitem yok zaten hocam genede önermez misiniz?
bloods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hala kullanıyorum, hiç bir sorun yaşatmıyor ilk çıktığı günden beri bende, arada pubg mobile falan da oynuyorum 45fps'de nadiren kasması dışında sorun yok bence 8 yerine 7plus almalısın, 8 plus alabiliyorsan başka tabi
Pubg gibi falan bir niyetim yok zaten, teşekkürler hocam, 8 plus içinde zorlamaya çalışacağım