7 Plus 32 gb verip 8 plus aldım bende.Gidip bataryasını zentech ataşehirde değiştirdim.Orjinal batarya olmasına rağmen (Apple) şarjı 1 gün gitmiyor.Eski telefonum samsung A52 1 günü rahat çıkarıyordu.Pişman oldum oldum ama ios andorid göre daha iyi.