• 20-05-2023, 21:17:56
    #55
    Bayramdan beri seçimler sayesinde piyasa gayet durgun, tanıdığım esnafların çoğu iş gelmemesinden şikayetçi.

    1 ay doğalgaz ödemeyince gördük olanları, normali buysa anormalinden korkuyorum ben.
  • 20-05-2023, 21:26:55
    #56
    aynen karşim aras kargo
  • 20-05-2023, 21:34:51
    #57
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek Mushaf çarpsın şu çocuk ekonominin başında olsa, ülke daha iyi bir noktada olurdu.
    Bir uzman olarak yazıyorum bunu...

    https://www.odatv4.com/guncel/sokak-...ucize-14926140
    Ekonominin başındaki adamın ekonomiden haberi yok ki .
  • 20-05-2023, 21:36:42
    #58
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara oy veren 1 Allah'ın kulu yok mu şurada hakikaten? Biri de çıkıp haksızsın çünkü... demiyor. Nasıl %50 aldılar anlamadım.

    Gelin bildiklerimizi ortaya koyalım, belki ikna oluruz, belki ikna olursunuz.

    İnsanlar konuşa konuşa anlaşır.
    1 saattir tek kişi gelip de mevcut yönetimi savunamamış.
    Demek ki bu %50'yi bunun gibi tek kelime Türkçe bilmeyenlerden almışlar. Allah sonumuzu hayretsin.

    (Arapça bilmiyorum ama belki şunu diyordur: "Benim gibi Türkçe kelime bile bilmeyen adamlara Türklerin geleceğini emanet ettiniz ya, siz iflah olmazsınız.")



    https://twitter.com/marlboroinsani/s...673881601?s=20
  • 20-05-2023, 21:41:02
    #59
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara oy veren 1 Allah'ın kulu yok mu şurada hakikaten? Biri de çıkıp haksızsın çünkü... demiyor. Nasıl %50 aldılar anlamadım.

    Gelin bildiklerimizi ortaya koyalım, belki ikna oluruz, belki ikna olursunuz.

    İnsanlar konuşa konuşa anlaşır.
    Hocam anketler çok yanılttı, twitter, sosyal medya gibi mecraların dışında hiç kimse kusura bakmasın inanılmaz piyasadan habersiz, cehalet abidesi kitleler var. Bunun dışında tabii ki troll tayfa ve nemalanma tayfası da inanılmaz büyük bir kitle, gözünüzden kaçan nokta bu, ayrıca Kılıçdaroğlu'nun inanılmaz kötü bir aday olup, yine seçimi o ihtiyar inadıyla bırakmaması da Ekrem veya Mansur'u bekleyen kitleyi sinirlendiren bir etmen oldu insanlar için, sandığa gitme oranıyla rekor kırıldı evet ama birçok kişi emin olun yine gitmedi, ışık yoktu çünkü, emin olun ki yine şaibeler döndü, Muharrem İnce'ye 200 küsür bin oy verildi yahu, az değil bu oy, bu cehalet değil de nedir, ülkenin sağ görüşü de sol görüşü de, normal kitlesi de inanılmaz bir gaflet ve cehalet içinde? Kılıçdaroğlu'na oy vermemek için Sinan Oğan'a oy verenler oldu benim gibi... Burada olsa da konuşamaz o konuya çağırdığınız kişiler, ya ekmeği ballanıyordur ya da tavuğuna kışt diyen yoktur, halbu ki biz onların da hakkını savunuyoruz. Bana kalkmış Kılıçdaroğlu daha mı iyi olacaktı diyorlar seçimde, hayır daha kötü olacaktı ama en azından bu sıkıntılı dönem yeni umutlara yelken açmış olacaktı, umut yoksa hiç birşey olmaz, hayat olmaz. Çünkü hiç ışık yok. 2 tarafta da yok. 2 taraf da kör kütük, gözleri sağ ve soldan başka en ufak birşey görmüyor, yolları asla değişmiyor. Bir taraf, adayını Allah'a itaat sanıyor, bir taraf ise Atatürk'e itaat sanıyor.

    Ayrıca eklemek istediğim birşey; Fatih Portakal'ın da dediği gibi, "Hep kafamda şu soru var benim; Erdoğan yüzde 49.5, binde 6, itirazda bulunmadı. Aslında tekrardan saydırabilirdi oyları ama ona girmedi Erdoğan. Neden sorusunu soruyorum, cevabını bulamıyorum."

    Konuyu siyasetten çıkarırsak, şu 8 gün sonrasında muhtemelen herkesin düşündüğü senaryo yaşanacak, Türkiye inanılmaz felaket dolu günlere adımlarını yavaş yavaş atacak. Yaz dönemi bittikten sonra seyredin krizin başını, Temmuz'daki asgari zammından sonra piyasadaki büyük sıkıntıları... Ah canım ülkem, güzel ülkem. Çatır çatır yediler de kalkarken cebimize ne koyarız diye düşünüyorlardı, tutup masadaki diğer bir densizler kollarından tutup tekrar oturun, iyi yiyemediniz biraz daha yiyin dediler resmen. Hem de kendileri açken..
  • 20-05-2023, 21:50:31
    #60
    Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anketler çok yanılttı, twitter, sosyal medya gibi mecraların dışında hiç kimse kusura bakmasın inanılmaz piyasadan habersiz, cehalet abidesi kitleler var. Bunun dışında tabii ki troll tayfa ve nemalanma tayfası da inanılmaz büyük bir kitle, gözünüzden kaçan nokta bu, ayrıca Kılıçdaroğlu'nun inanılmaz kötü bir aday olup, yine seçimi o ihtiyar inadıyla bırakmaması da Ekrem veya Mansur'u bekleyen kitleyi sinirlendiren bir etmen oldu insanlar için, sandığa gitme oranıyla rekor kırıldı evet ama birçok kişi emin olun yine gitmedi, ışık yoktu çünkü, emin olun ki yine şaibeler döndü, Muharrem İnce'ye 200 küsür bin oy verildi yahu, az değil bu oy, bu cehalet değil de nedir, ülkenin sağ görüşü de sol görüşü de, normal kitlesi de inanılmaz bir gaflet ve cehalet içinde? Kılıçdaroğlu'na oy vermemek için Sinan Oğan'a oy verenler oldu benim gibi... Burada olsa da konuşamaz o konuya çağırdığınız kişiler, ya ekmeği ballanıyordur ya da tavuğuna kışt diyen yoktur, halbu ki biz onların da hakkını savunuyoruz. Bana kalkmış Kılıçdaroğlu daha mı iyi olacaktı diyorlar seçimde, hayır daha kötü olacaktı ama en azından bu sıkıntılı dönem yeni umutlara yelken açmış olacaktı, umut yoksa hiç birşey olmaz, hayat olmaz. Çünkü hiç ışık yok. 2 tarafta da yok. 2 taraf da kör kütük, gözleri sağ ve soldan başka en ufak birşey görmüyor, yolları asla değişmiyor. Bir taraf, adayını Allah'a itaat sanıyor, bir taraf ise Atatürk'e itaat sanıyor.

    Ayrıca eklemek istediğim birşey; Fatih Portakal'ın da dediği gibi, "Hep kafamda şu soru var benim; Erdoğan yüzde 49.5, binde 6, itirazda bulunmadı. Aslında tekrardan saydırabilirdi oyları ama ona girmedi Erdoğan. Neden sorusunu soruyorum, cevabını bulamıyorum."

    Konuyu siyasetten çıkarırsak, şu 8 gün sonrasında muhtemelen herkesin düşündüğü senaryo yaşanacak, Türkiye inanılmaz felaket dolu günlere adımlarını yavaş yavaş atacak. Yaz dönemi bittikten sonra seyredin krizin başını, Temmuz'daki asgari zammından sonra piyasadaki büyük sıkıntıları... Ah canım ülkem, güzel ülkem. Çatır çatır yediler de kalkarken cebimize ne koyarız diye düşünüyorlardı, tutup masadaki diğer bir densizler kollarından tutup tekrar oturun, iyi yiyemediniz biraz daha yiyin dediler resmen. Hem de kendileri açken..
    Sağ-sol diye bir şey yok. Kamu yönetimi mezunu olarak söylüyorum: masal o işler...

    Millet ittifakının kompozisyonu Türkiye'nin HDP dışındaki tüm kesimlerini kapsayacak şekilde zaten. Dolayısıyla onlar için "ısrarla x diyorlar" demek de mümkün değil.

    Onların ısrarla dediği şeyler:
    1- Hak, hukuk, adalet
    2- Ekonomide hasarın giderilmesi
    3- Özgürlükle vatandaşa rahat nefes sağlanması

    21. yüzyıla yakışan vaatler de bunlardır zaten.

    Benim için yine de hava hoş vallahi. Aydınlık gelmezse de gelmesin.
  • 20-05-2023, 22:33:11
    #61
    Kurumsal PLUS
    😊😊😊