Bayramdan beri seçimler sayesinde piyasa gayet durgun, tanıdığım esnafların çoğu iş gelmemesinden şikayetçi.

1 ay doğalgaz ödemeyince gördük olanları, normali buysa anormalinden korkuyorum ben.