• 19-05-2023, 20:54:50
    #1
    Bütün e-imza firmalarının videolarına baktım hepsi çok eski, adobe acrobat dc programı üzerinden yapılıyor ama çoğu 2015 sürümden bahsediyorlar yeni sürüm tasarım açısından eser yok

    ayrıca kendi sitesinden indirip giriş yapmama rağmen Türkçe olmuyor İngilizce olarak denedim imzalamayı bu seferde buton çalışmıyor.

    2015 sürümünü de bulamadım indireyim
    siz nasıl çözdünüz bu işi
  • 19-05-2023, 21:30:22
    #2
    Danışman
    Hocam e-imza sağlayıcınızı arayın ve kayıt oluşturun. Onlar gerekli düzenlemeleri yaparlar.
    Team wiever ile bağlanıp çözüyorlar problemleri. Nasıl yapacağınızı da anlatıyorlar.
    Cihazınıza gerekli yazılımları da kurup anahtar teslim şeklinde hazırlıyorlar
  • 19-05-2023, 23:19:15
    #3
    Acrobat readerin son sürümünde vardı sanki.
  • 20-05-2023, 10:35:20
    #4
    Kendi ebys yazılımımız mevcut onunla yapıyoruz, ama bazı durumlarda harici imzalamak gerekiyor o durumdalarda adobe acrobat dc kullanıyoruz.