Bütün e-imza firmalarının videolarına baktım hepsi çok eski, adobe acrobat dc programı üzerinden yapılıyor ama çoğu 2015 sürümden bahsediyorlar yeni sürüm tasarım açısından eser yok
ayrıca kendi sitesinden indirip giriş yapmama rağmen Türkçe olmuyor İngilizce olarak denedim imzalamayı bu seferde buton çalışmıyor.
2015 sürümünü de bulamadım indireyim

siz nasıl çözdünüz bu işi