Hocam e-imza sağlayıcınızı arayın ve kayıt oluşturun. Onlar gerekli düzenlemeleri yaparlar.
Team wiever ile bağlanıp çözüyorlar problemleri. Nasıl yapacağınızı da anlatıyorlar.
Cihazınıza gerekli yazılımları da kurup anahtar teslim şeklinde hazırlıyorlar