• 19-05-2023, 11:13:52
    #1
    Günde en az 3 4 tane forum dışı mesaj alıyorum forumdan gördük işlem yapabilir miyiz falan fistan işlem yapmak istemiyorum çünkü ilk ödemeyide alsam çekiniyorum nedense bence forum dışındakiler konuları okuyamasın falan ya adam numaramı görüyor konuda direk yazıyor.Forum da gezmek istiyorsa foruma kaydolsun.
    Buna nasıl bir çözüm bulabilirim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 4 BeÄŸeni
      Hocam okumayı kısıtlamaya gerek yok.

      1- Direk konuya wp koymayın, profilinize koyun.
      2- Profil görüntülemeyi sadece forum üyelerine açın.

      Sorununuz çözülür.
  • 19-05-2023, 11:15:26
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam okumayı kısıtlamaya gerek yok.

    1- Direk konuya wp koymayın, profilinize koyun.
    2- Profil görüntülemeyi sadece forum üyelerine açın.

    Sorununuz çözülür.
    • FireRox
    • KndWork
    • caneraltinel
    FireRox, KndWork, caneraltinel ve 1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 19-05-2023, 11:17:31
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam okumayı kısıtlamaya gerek yok.

    1- Direk konuya wp koymayın, profilinize koyun.
    2- Profil görüntülemeyi sadece forum üyelerine açın.

    Sorununuz çözülür.
    Çok sağ olun hocam halletim
  • 19-05-2023, 17:23:35
    #4
    Yani müşteri gelmiş beğenmemişsiniz r10 a herkes üye olamıyor. ödemeyi önden alıp profesyonel hizmet verdikten sonra sorun yok. verdiğiniz hizmeti açıkca yazılı olarak belirtin. ödeme dekontunu saklayıp hizmeti sağlayın derim ben