Günde en az 3 4 tane forum dışı mesaj alıyorum forumdan gördük işlem yapabilir miyiz falan fistan işlem yapmak istemiyorum çünkü ilk ödemeyide alsam çekiniyorum nedense bence forum dışındakiler konuları okuyamasın falan ya adam numaramı görüyor konuda direk yazıyor.Forum da gezmek istiyorsa foruma kaydolsun.
Buna nasıl bir çözüm bulabilirim.