Yani müşteri gelmiş beğenmemişsiniz r10 a herkes üye olamıyor. ödemeyi önden alıp profesyonel hizmet verdikten sonra sorun yok. verdiğiniz hizmeti açıkca yazılı olarak belirtin. ödeme dekontunu saklayıp hizmeti sağlayın derim ben