• 19-05-2023, 03:11:11
    #1
    Silinen konu
    • gusion
    • A.AY
    • karikaturname
    A.AY, karikaturname ve bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2023, 03:13:15
    #2
    Ticaret formuna Siyaseti getiren arkadaşlar düşünsün bunu forumdakiler birbirlerine sövmeye başladı siyaset yüzünden en üzüldüğüm olay bu gerçekten.
  • 19-05-2023, 03:15:09
    #3
    herşey çok güzel olacak dedik

    meğer herkes çok mutluymuş
    • fatihbaz
    • bromen106
    • Grovn
    fatihbaz, bromen106, Grovn ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2023, 03:25:56
    #4
    Ülke komple yenilecek bunun işareti öyle hissediyorum
  • 19-05-2023, 03:35:48
    #5
    Siyaseti hayatımızın bir parçası biz yapmadık. Bunu yapan senin benim etrafımdaki dünyadan bir haber insanlar.

    Siyaset yaşı 13 e kadar düştü. Sokaktaki 13 yaşındaki cocuk geleceğini göremiyorsa yazıklar olsun bize. Kim bu sisteme hizmet ediyorsa yazıklar olsun. Artık bu saatten sonra kim bu sisteme hizmet ediyorsa ne onla arkadaşlık yaparım, ne yüzüne bakarım. Ne dara düşünce yardım ederim.

    Herkes verdiği oy'un cezasını ceksin. Babam bu sisteme hizmet ediyorsa babamın cenaze namazına bile gitmem. 1 hayatımız var ettiler içine.

    Not: Burası sadece ticaret forumu değil. Bir çok farklı konuda alt forumları var.
  • 19-05-2023, 03:45:54
    #6
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaseti hayatımızın bir parçası biz yapmadık. Bunu yapan senin benim etrafımdaki dünyadan bir haber insanlar.

    Siyaset yaşı 13 e kadar düştü. Sokaktaki 13 yaşındaki cocuk geleceğini göremiyorsa yazıklar olsun bize. Kim bu sisteme hizmet ediyorsa yazıklar olsun. Artık bu saatten sonra kim bu sisteme hizmet ediyorsa ne onla arkadaşlık yaparım, ne yüzüne bakarım. Ne dara düşünce yardım ederim.

    Herkes verdiği oy'un cezasını ceksin. Babam bu sisteme hizmet ediyorsa babamın cenaze namazına bile gitmem. 1 hayatımız var ettiler içine.

    Not: Burası sadece ticaret forumu değil. Bir çok farklı konuda alt forumları var.
    Ben en çok şunu merak ediyorum.
    TL birkaç sene içinde devule olacak.
    Kisa zaman içinde 2x 3x artacak. Bu olduğunda ülke tam iflas edecek.
    Ve bu olduğunda satacak başka fabrika kalmayacağindan herhalde bu sefer bankadaki halkın paralarına el koyup seferberlik hali diyecekler.
  • 19-05-2023, 03:50:29
    #7
    Siyaset konuşmuyorlar ki takım tutuyorlar fanatikleşmişler gözleri hiçbirşeyi görmüyor . Takımın yenilse bile olsun bir sonraki maçta kazanır dersin olumsuz durumları hepsini gözden çıkarırsın şuan ki durum da aynen bu örnek gibi . Ülke olarak başımıza gelen her durumu hakediyoruz ve emin olun 5 sene sonra da 10 sene sonra da yine bu durum devam edecek . Tüm olumsuzluklara rağmen insanlar hayatlarından memnunsa buna diyecek birşey yok .
  • 19-05-2023, 03:55:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dolar 20 tl hocam Gülemiyoruz artık