Siyaseti hayatımızın bir parçası biz yapmadık. Bunu yapan senin benim etrafımdaki dünyadan bir haber insanlar.

Siyaset yaşı 13 e kadar düştü. Sokaktaki 13 yaşındaki cocuk geleceğini göremiyorsa yazıklar olsun bize. Kim bu sisteme hizmet ediyorsa yazıklar olsun. Artık bu saatten sonra kim bu sisteme hizmet ediyorsa ne onla arkadaşlık yaparım, ne yüzüne bakarım. Ne dara düşünce yardım ederim.

Herkes verdiği oy'un cezasını ceksin. Babam bu sisteme hizmet ediyorsa babamın cenaze namazına bile gitmem. 1 hayatımız var ettiler içine.

Not: Burası sadece ticaret forumu değil. Bir çok farklı konuda alt forumları var.