Siyaset konuşmuyorlar ki takım tutuyorlar fanatikleşmişler gözleri hiçbirşeyi görmüyor . Takımın yenilse bile olsun bir sonraki maçta kazanır dersin olumsuz durumları hepsini gözden çıkarırsın şuan ki durum da aynen bu örnek gibi . Ülke olarak başımıza gelen her durumu hakediyoruz ve emin olun 5 sene sonra da 10 sene sonra da yine bu durum devam edecek . Tüm olumsuzluklara rağmen insanlar hayatlarından memnunsa buna diyecek birşey yok .