• 19-05-2023, 00:08:37
    #1
    Merhaba, Doğtaş’tan zar zor indirimle 122 bine mobilya aldık. Pazar günü. Zam geleceği söylendi. Gerçekten de zam geliyordu normal zamanda. Biz de acele edip aldık. Şu an siteye girdiğimiz de 114.500 tl olmuş tüm fiyat. Acaba bu arada ki farkı alabilir miyiz? Amazon’un böyle bir durumu vardı. Acaba yasal olarak hakkımız var mı ?
  • 19-05-2023, 00:11:56
    #2
    Bu konu ile alakalı doğtaş'a mail atmayı yada aramayı denediniz mi?
  • 19-05-2023, 00:12:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hiç zannetmiyorum ama deneyiniz.
  • 19-05-2023, 00:13:17
    #4
    Geçmiş olsun
  • 19-05-2023, 00:13:45
    #5
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu ile alakalı doğtaş'a mail atmayı yada aramayı denediniz mi?
    indirimi şimdi gördüm. 5 gün önce aldık. Yarın arayacağım. Fakat yasal bir hakkım var mı onu da merak ediyorum. Ya da bu durumu yaşayan var mı?
  • 19-05-2023, 00:15:25
    #6
    Ne mobilyaymış 122 bin öyle.
  • 19-05-2023, 00:15:57
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne mobilyaymış 122 bin öyle.
    set dostum koltuk takımı, yatak odası, oturma odası vs. Komple set
  • 19-05-2023, 00:20:29
    #8
    122 üzerine 130 olsaydı doğtaş sizi arayıp deseydi 122 aldınız 130 oldu 8 bin tl daha gönderin yine yasal hak ararsınız.

    Tek yapmanız gereken şey iade süreci zamanı dahilinde iseniz iade edip tekrardan alım yapmanız.

    Bunun baska yasal yolu yok. Nasıl adamlar zam yapıp sizden aradaki farkı isteyemezse siz de indirimde aradaki farkı isteyemezsiniz
  • 19-05-2023, 00:23:16
    #9
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    122 üzerine 130 olsaydı doğtaş sizi arayıp deseydi 122 aldınız 130 oldu 8 bin tl daha gönderin yine yasal hak ararsınız.

    Tek yapmanız gereken şey iade süreci zamanı dahilinde iseniz iade edip tekrardan alım yapmanız.

    Bunun baska yasal yolu yok. Nasıl adamlar zam yapıp sizden aradaki farkı isteyemezse siz de indirimde aradaki farkı isteyemezsiniz
    amazon aradaki Farkı ödüyor. Ben bu tarz bir yasal hak var mı acaba diye merak ettim. Sonuçta 5 gün olmuş. En kötü iade ederim 14 gün koşulsuz iade hakkımız var sanırım.