DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
122 üzerine 130 olsaydı doğtaş sizi arayıp deseydi 122 aldınız 130 oldu 8 bin tl daha gönderin yine yasal hak ararsınız.

Tek yapmanız gereken şey iade süreci zamanı dahilinde iseniz iade edip tekrardan alım yapmanız.

Bunun baska yasal yolu yok. Nasıl adamlar zam yapıp sizden aradaki farkı isteyemezse siz de indirimde aradaki farkı isteyemezsiniz
amazon aradaki Farkı ödüyor. Ben bu tarz bir yasal hak var mı acaba diye merak ettim. Sonuçta 5 gün olmuş. En kötü iade ederim 14 gün koşulsuz iade hakkımız var sanırım.