122 üzerine 130 olsaydı doğtaş sizi arayıp deseydi 122 aldınız 130 oldu 8 bin tl daha gönderin yine yasal hak ararsınız.

Tek yapmanız gereken şey iade süreci zamanı dahilinde iseniz iade edip tekrardan alım yapmanız.

Bunun baska yasal yolu yok. Nasıl adamlar zam yapıp sizden aradaki farkı isteyemezse siz de indirimde aradaki farkı isteyemezsiniz