Bisikletimi arakladılar
13
●592
- 16-05-2023, 11:11:51Etraftan güvenlik kamera görüntüsü al flash belleğine kaydet.
Karakola git olumsuz cevap alırsan savcılığa git ve suç duyurusunda bulun.
Bulunmaz falan diyenlere aldırış etme - 16-05-2023, 11:15:45Hocam çocukken cep harçlıklarım ile biriktirdiğim 160 TL (o zamanlar bu paraya bisiklet alınabiliyordu) ile bir bisiklet almıştım. Birisine yardım ederken çalınmıştı. Üzüntünüzü çok iyi anlıyorum, biz çok denedik ancak bir netice alamadık. Kamera kayıtları varsa polise başvurulabilir. Çok geçmiş olsunwebisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2023, 11:20:24Zamanında benimki de çalınmıştı. Faturasıyla birlikte polise gittim şikayetçi oldum. Birkaç gün sonra sivil polisler yolda denk gelmiş, Bisiklet bir yere bırakılmış duruyordu. Aradılar gittim aldım. Sizde en yakın karakola gidip durumu anlatın. Ama bisikletin resmi falan varsa onlarda yanınızda bulunsun. Fatura istiyorlar bilginiz olsun.
- 16-05-2023, 11:21:43Etrafta hiç güvenlik kamerası var mı?