• 16-05-2023, 11:07:37
    #1
    Arkadaşlar merhaba, canımdan çok sevdiğim bisikletim az önce araklandığını gördüm. Durak yanındaki direğe bağlıydı. Nereye başvurayim ? Karakol, belediye, sağlık ocağı? Teşekkürler.
  • 16-05-2023, 11:09:21
    #2
    geçmiş olsun hocam, etrafta güvenlik kamerası varda karakola başvurun
  • 16-05-2023, 11:09:50
    #3
    Karakol git geçmiş olsun

    ülke hırsız dolmuş
  • 16-05-2023, 11:10:36
    #4
    güvenlik kamerası varsa git görüş böle böle de şikayet etcem süreç hızlanması için kayıtları kendin iste. verirler ama vermezlerse direk polis git.
  • 16-05-2023, 11:11:29
    #5
    Hocam hızlıca karakola gidersen belki bir aksiyon alabilirsin. Gecikirsen, bisikletini çalan kişiler onu çoktan satmış olabilir. Bu gibi durumlarda zamanlama çok önemli.
  • 16-05-2023, 11:11:51
    #6
    Etraftan güvenlik kamera görüntüsü al flash belleğine kaydet.
    Karakola git olumsuz cevap alırsan savcılığa git ve suç duyurusunda bulun.
    Bulunmaz falan diyenlere aldırış etme
  • 16-05-2023, 11:15:45
    #7
    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, canımdan çok sevdiğim bisikletim az önce araklandığını gördüm. Durak yanındaki direğe bağlıydı. Nereye başvurayim ? Karakol, belediye, sağlık ocağı? Teşekkürler.
    Hocam çocukken cep harçlıklarım ile biriktirdiğim 160 TL (o zamanlar bu paraya bisiklet alınabiliyordu) ile bir bisiklet almıştım. Birisine yardım ederken çalınmıştı. Üzüntünüzü çok iyi anlıyorum, biz çok denedik ancak bir netice alamadık. Kamera kayıtları varsa polise başvurulabilir. Çok geçmiş olsun
  • 16-05-2023, 11:20:24
    #8
    Zamanında benimki de çalınmıştı. Faturasıyla birlikte polise gittim şikayetçi oldum. Birkaç gün sonra sivil polisler yolda denk gelmiş, Bisiklet bir yere bırakılmış duruyordu. Aradılar gittim aldım. Sizde en yakın karakola gidip durumu anlatın. Ama bisikletin resmi falan varsa onlarda yanınızda bulunsun. Fatura istiyorlar bilginiz olsun.
  • 16-05-2023, 11:21:43
    #9
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Etrafta hiç güvenlik kamerası var mı?