Zamanında benimki de çalınmıştı. Faturasıyla birlikte polise gittim şikayetçi oldum. Birkaç gün sonra sivil polisler yolda denk gelmiş, Bisiklet bir yere bırakılmış duruyordu. Aradılar gittim aldım. Sizde en yakın karakola gidip durumu anlatın. Ama bisikletin resmi falan varsa onlarda yanınızda bulunsun. Fatura istiyorlar bilginiz olsun.