• 16-05-2023, 11:22:29
    #10
    Geçmiş olsun. Yakınlarda kamera varsa bakın güvenlik kamerasi esnaf kameraları felan.
  • 16-05-2023, 11:33:36
    #11
    Bisiklet içerikleri üreten arkadaşlara fotoğrafıyla birlikte mesaj atın en çok bulunma yöntemi bu sanırım. İnşallah bulunursa bir tane airtag alın bisiklet için 500 tl civarı bir şey hayat kurtarır. Geçmiş olsun
  • 16-05-2023, 13:03:39
    #12
    Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda size teslim edilir.
    Süreç içerisinde, bulunduğunuz bölgede satılığa çıkan bisiklet ilanlarını kontrol etmeyi unutmayın.

    https://www.youtube.com/watch?v=kRQHuXnWnwQ
  • 17-05-2023, 00:50:59
    #13
    Vay anasını. Benim de küçük iken gözümün önünden götürmüşlerdi, üstüne gözümün önünden götüren gençlere demiştim : "Bisiklet kime ait?" demiştim. Kafam karıştı açıkcası.

    Gençler dedi : "Dayımızın.." adamlar ellerini kollarını sallayarak bisikleti almışlardı. Ancak iskelet bir bisiklet, yani bodrum katta yatıştaydı, orada benzer bir sürü bisiklet vardı yani ne bilem. Kafa gitti tabii.

    2 gün sonra anladım bodruma indiğimde.
  • 17-05-2023, 16:59:14
    #14
    Geçmiş olsun hocam karakola bildir.