Vay anasını. Benim de küçük iken gözümün önünden götürmüşlerdi, üstüne gözümün önünden götüren gençlere demiştim : "Bisiklet kime ait?" demiştim. Kafam karıştı açıkcası.

Gençler dedi : "Dayımızın.." adamlar ellerini kollarını sallayarak bisikleti almışlardı. Ancak iskelet bir bisiklet, yani bodrum katta yatıştaydı, orada benzer bir sürü bisiklet vardı yani ne bilem. Kafa gitti tabii.

2 gün sonra anladım bodruma indiğimde.